Τέλος: ο σκοπός μιας ενέργειας/ών. Σκοπός κάθε γένεσης είναι η ανάπτυξη της δυνατότητας του «δυνάμει όντος»
σε πραγματικότητα σε «ενεργεία ον». Στη φύση τίποτε δεν είναι περιττό, τίποτα μάταιο, τίποτα που να μην είναι τέλειο.

Αριστοτέλης

Δευτέρα 25 Ιουλίου 2005

Για ότι αγαπώ...

Image hosted by Photobucket.com

Πώς να χορέψω μέσα στην ματιά σου
πώς να σύρω τον χορό
την καρδιά σου να ανταμώσω
να την κάμω φυλαχτό και στολίδι

κάθε τι που μετρώ
την αγάπη μου συναντώ
λαχτάρα είναι
και την φιλώ

γέρνω την ματιά μου
και την αγάπη συναντώ
ήλιος είναι και φεγγάρι μου
και την καρτερώ

ένα χάδι η ζωή
και στο σκοτάδι φως
το να αγαπάς είναι η ζωή
και ένα δάκρυ φωτεινό

Image hosted by Photobucket.com

* Φωτογραφικό δάνειο από τον dogganos στο http://www.dpgr.gr

Θέλω να σέρνω την σκιά μου
και ας λάμπει σαν σε συναντώ
μετάξι εσύ λαμπερό
και εγώ το βελόνι να σε πληγώνει

Φόβος μόνο δικός μου
σαν σε χάσω
φιλί δεν θα σου δώσω
την αγάπη να μην προδώσω

Δεν υπάρχουν σχόλια: