Τέλος: ο σκοπός μιας ενέργειας/ών. Σκοπός κάθε γένεσης είναι η ανάπτυξη της δυνατότητας του «δυνάμει όντος»
σε πραγματικότητα σε «ενεργεία ον». Στη φύση τίποτε δεν είναι περιττό, τίποτα μάταιο, τίποτα που να μην είναι τέλειο.

Αριστοτέλης

Πέμπτη 11 Αυγούστου 2005

Σήμερα είμαι στεναχωρημένος...

Image hosted by Photobucket.com
Γιατί μου παίρνεται την ζωή;
Γιατί σαν αγαπώ κάτι αυτό να λειώνει;
Πώς να πενθήσω ο άχρηστος
όταν ξημερώνει;
Πως μαντίλι μεταξωτό να σου κουνήσω
όταν κινάς εκεί που με πονά;
Θα σηκωθώ από το σάπιο μου κρεβάτι
και θα κινήσω σε ένα σοκάκι να σε συναντήσω
το φιλί που μου στέρησε η ζωή να σου δώσω, να στο χαρίσω
να πονώ και να γκρεμίζομαι σαν σε χάνω
κι ας είμαι σκιά και βρώμα λιγδιασμένη
παραμύθι και λάθος άλλων
να σε αγαπώ από μακριά
και από κοντά να σε χαίρομαι
με το χαμόγελό σου συντροφιά
μα εγώ να σου χαμογελώ και εσύ φιλί να γίνεσαι
στο βουητό του κόσμου μια σιωπή!

Συγνώμη Διονύση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: