Τέλος: ο σκοπός μιας ενέργειας/ών. Σκοπός κάθε γένεσης είναι η ανάπτυξη της δυνατότητας του «δυνάμει όντος»
σε πραγματικότητα σε «ενεργεία ον». Στη φύση τίποτε δεν είναι περιττό, τίποτα μάταιο, τίποτα που να μην είναι τέλειο.

Αριστοτέλης

Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2005

Λίγα λόγια…

Image hosted by Photobucket.com

Σκέφτομαι και δεν ξέρω τι.
Εννέα μήνες σκορπώ δημόσια λόγια και δεν ξέρω γιατί. Γράφω είκοσι χρόνια και δεν κατάλαβα γιατί. Στο κάτω-κάτω μόνο λόγια ήταν τελικά. Και η ψυχή μου και αν μίλαγε, πάλε η δικιά μου ψυχή ήταν σύντροφος σε μια λαχτάρα.
Διακόπτω, μέχρι νεωτέρας ανακοίνωσης στην καρδιά μου, να συμμαζέψω τα περιττώματα των λόγων μου.
Και ευχαριστώ και συγνώμη όσους και όσες άκουσαν την ανάσα μου!

2 σχόλια:

---. είπε...

Ίσως αν δεν έγραφες να μην ήξερες οτι έχεις ψυχή.

το θείο τραγί είπε...

Ναι. Είναι παράξενο πράμα η ψυχή...